Haze Holidayyyyyyyyy


Before that , nak cakap pasal header
aku nihh . Simple and nice right ?
Ni , adik ni , yg tolong , bolehlahh
follow blog dia yg comel giloss nihh
Okay , tutup topic . Open new topic !



Haihaihai ? Tengok tak title entry tak ?
Faham ? Cuti sebab jerebuuuuuuu !
TENGOK GAMBAR TUUUU ? JEREBU !
Semalam , aku outing , sebab dah lama
tak outing . Sekali , decide lah nak balik mktab
pukul 5 . Time tengah get ready tuu ,
Teyha call " Wehh , kau dah gerak ke ?"
Aku " Taklahh. Napee ?"
Teyha " Wehh , cuti sampai hari selasa ,
tadi principal buat announcement "
Aku " Ohh , yeke ? yeay . Habistu ?"
Teyha " Lahh , ingatkan kau dah gerak .
Bolehlah masyitah tumpang . Sebab Muar kan lagi teruk . 
Tapi kautak datang mktab laa ? Terus je balik ?
Aku " Haa ? yelahyelah "
Kesian laaa jugak , tapi nak wat camne .
Dah aku tak balik lagi time tu .
Tapi , at last , Masyitah balik dengan
parent diaa jugaaaa . Okaylah tuu .
Cuti tuuu aku suka la jugak , tapi , takkan nak
suka jerebu terus berleluasa ?
Ya Allah , kau pulihkanlah jerebu yg melanda
di negara ini . Doalahh ye . Mohon jerebu
dikurangkan . Banyak dah org menderita
selsema, batuk and others sebab jerebu .
Indon nihh memang tak bertauliah kann ?
Think first , before taking action . Ykw ?
Tak pasal2 haze sampai ke Malaysia . 
Okayy tutup cerita pasal haze .
Dah malasss nak type apa2 lagi .
Okayyy , kamsahamnidaaaaa :>