Yesterday's Story ☆ ‏

Semalamm . Kami hang out . Aku dan adik aku a.k.a Baby ikut kak Mira pergi library dengan
kawan2 dia . So apa yg kitorg buat ? Time first2 tu , pagi2 kitorg duduk la diam2 dalam 
library baca magazine . After that , adik aku buat muka bosan *o* Actually , aku punsss !
So , adik aku " No , jom gi jalan2 " Aku " Apoo ? Ha ? Jalan ? Pergi mana pandai ? "
Adik aku " Alahh , manala asalkan bukan dekat library nihh . Bosan seyy" Aku " Hmm okay "
Kat luar library , " Woi baby , kau nak gi jalan kat ne nihh ? Aku bukan nya tahu pun
nak bawak kau gi mana ! Playground nak ? " Baby " Ha ? Nak2 ! Jom , bosanlah .
Masa jalan , baby " Noooooooo , aku laparlah ~ jom la pergi beli makanan "
Aku " Lol , kau nihh , tk habis2 nak makan .Kan dah breakfast tadi . " Baby "Lapar balik~"
Bila aki fikir2 kan , malas gila nak gi kedai , jauh derr ~ Tapi ! DEMI KASIH SAYANG SEORANG
KAKAK , aku punn bawakla dia merentasi pelbagai jenis kenderaan , lori , kereta and others lol !
Sampai pun di Mini Supermaeket AG ! huhh ~ Penat gila tak tergambarrr . Kami pun membeli keropok2
dan air kickapoo haha :D Lepastu , kitorang pergi ke playground Dataran Keris . Makan2 , lepak2 .
And pelbagai salah sangka tlah kami merepek tauu ! Hahaaaaa :D Kami terjumpa budak yg comel
nihh . Tapi sayang , dapat snap gmbar dari jauh jeee :(





Hahaaa ? Cute kan teletah dia ? Yg pink tu kakak dia , kurang comel . Yg biru tu !
Superr duperr cute lahh ~ Naktegur tapi ada parent dia . Parent dia nampak mcm dah berumur .
Pelik tapi benar ! Hmmmm , continue cerita ehh . Aku ngan baby borak2 jelaa at taman tu .
Then , balik semula ke library . Tak sampai 1 jam , kitorang lagi sekali keluar gi taman dah bosan
wehhhh . SERIOUSLY ! Lepastu kak Mira text , oi jom makan . Yesss ~ KFC lah apalagi ~
Aku choose set Hot Box Cheese Burger ! SEDAPNYAAA :D Masa tengah line tu ,
aku tengok orang sebelah aku . Peghh , kau rupanya ! Abang Najhi ! Hahaaaaaa , dah tuka
spect . Tah pape tah dia ni , gerak2 . Lol . Tiba 2 nampak cikgu Kemi . oi , seb baik dia
tak ajar kelas aku . Huhuuuuuu , whatever ~ Yg penting memang best makan !
Setelah membuncitkan perut masing2 , kami pun pergi ke kedai serbaneka . Serbaneka ?
Boleh laa tuu . Banyak gila barang . Hadiah , alat tulis , permainan semua adaa . Aku nak
beli buku diary baru . So , dah dapat ! Cantik laa jugak :) Kak Mira beli bnyak gilaa barang noo .
Aku tak beli bnyak . Hahaaa :D JANGAN BOROSS :3 After that , kak Mira teringin nak makan 
pisang goreng . Ada jual dekat kedai Coconut Milk Shake . Alang2 tuu , beli la Coconut Milk Shake
sekali . Perghhhhhhhhhhhhh ! *thumbs up* Honestly , sedappppp :D


Weeeee ~ Nak lagi ! Seriously sedap !! Baby belajna je !
Semasa kami minum2 menanti kedatangan abah kami
untuk menjemput 3 puterinya , lol *ayat* , budak ini sangatlahh gedik memintaku
 untuk sessi photoshoot .
Hahahahahahahahaha . Amek kau Mya Farahin xoxo




Kayy , abaikan gambarku tak lawa ! hahahahahhaa :D Okaylah , just nak cakap hang out
yg terakhir for this Sem 1 !