RAMADHAN 2013




Hellooooo korang semua . Hari ni dah masuk berapa Ramadhan ekk ? 
Cerr check japp . Hmmm , hari nih dah masuk 19 Ramadhan !
So far , ada tinggal puasa ke ? HAHA . Mintak2 dijauhkan sikap mcm tu .
Seriously , Ramadhan kali ni memang terasa cepat sangat berlalu .
MasyaAllah . In a few days nak raya kan ? Mesti korang 
semua dah ready untuk raya ? ( puasa pun belum habis lagi daa )
Family aku this year sambut biasa2 je kot ?
Yelahh , kak mira nak SPM this year , aku pulak 
mesti busy kan diri dengan Checkpoint IGCSE . 
Nak iftar dengan family memang jarang sangat ! Sumpah
aku cakap aku rindu masa aku SKK dulu . Sambutan hari
raya memang meriah . Betul lah orang selalu kata , 
"Semakin dewasa , semakin tak best lah raya"
Ye dakk ? Korang sendiri pun boleh fikir kan ? Cerr ingat 
zaman dulu2 . Ya Allah aku rindu sangat time sekolah rendah .
Bila entered je MRSM AG , life aku berubah 360 darjah .
Tapi takpalah , aku gagahkan diri ni untuk berjayaaa :)
Hmm tapi cakap pasal raya tadi . Aku dah beli baju
raya kale hitam jerr . Simple but nice . Aku jerr yg dah beli 
sobssobssss . Act , hari ni aku dah kena balik maktab ,
tapi , aku malas nak balik lahh . Rasa cam tak sihat .
Tapi tadi gi lawat kak mira ngan baby okay jerr .
Takpa lahh , takde la mama ngan abah nak rushing
hantar aku . Esok pergi klinik ambil mc demam sehari .
Esok petangg baru gue balik . Cehh jumaat dah balik .
Yeayy , malam tu mesti buat kueh rayaaaa . Tolong mama :D
I think I need to stop lahh . Dah penat typing laa .
Next entry akan menyusul okay ? Babaiii ~
Assalamualaikum ><